Кейс таргетованої реклами

Auto Tech - продаж авто з США.
Станція технічного обслуговування.

Послуги:

  • таргетована реклама;
  • розробка креативів.

Рекламні бюджети: від 2000 $ / міс.

Що зроблено?

Аналіз ЦА.

Провів дослідження ринку та визначив ключові сегменти: потенційні покупці авто зі США та власники автомобілів, які потребують обслуговування на СТО. Проаналізував їхні інтереси, поведінку та мотиви для покупки або запису на сервіс.


Стратегія.

Склав план рекламних активностей із фокусом на залучення переписок у Direct та Messenger. Для кожного сегмента визначив ключові офери.


Креативи.

Розроблено та протестовано візуали (фото, відео, каруселі), відгуки клієнтів, інформативні пости та пошук персоналу.

Налаштування реклами.

Запустив таргетовану рекламу у Facebook/Instagram з оптимізацією під «переписки». Використав три типи аудиторій:

  • Інтереси — користувачі, які цікавляться авто, вживаними автомобілями, сервісним технічного обслуговуванням та інші.
  • Lookalike — схожі на наявну базу клієнтів.
  • Ретаргетинг — користувачі, які взаємодіяли з рекламними оголошеннями або сторінкою.

Оптимізація та аналітика.

Відстежував ефективність кампаній за показниками (CPC, CTR, кількість переписок). Вносив зміни в креативи, аудиторії та ставки для підвищення результативності та кількості заявок.

Результати
  • 8 467 $

    Загальний бюджет
  • 1,83$

    Ціна за переписку
  • 4 652

    Кількість переписок
Made on
Tilda